אי של ודאות

אי של ודאות

אי של ודאות

אז איך אתם בימים אלו? 
נגיף הקורונה הביא איתו אתגרים רבים, אחד מהם הוא אי הוודאות, כזה שגורם לכולנו להתכווץ מחרדה קיומית. לפעמים, גם אני מרגישה בסרט פנטזיה שלא יבייש שום תסריט הוליוודי זוכה אוסקר לשנת 2020. לפעמים, אני מבינה את המצב ומנסה לחיות את הרגע, וברגע אחר אני מבינה שזה גדול, גדול מאיתנו, גדול מלהבין. ואז אני מרפה, מתרגלת אמונה ומחשבה חיובית. 
משיחות רבות שקיימתי בימים האחרונים, הבנתי שכל אחד מאיתנו חרד ממשהו – מהבריאות, מהפרנסה, על המשפחה, מההסגר ומתחושת הניתוק החברתי. החרדה הגדולה מכולן, היא החרדה מיום המחר שאינו ידוע, וזה מרגיש כאילו הקרקע נשמטת תחת רגלינו.  
 
בואו נשחק משחק מילים קטן.
נדמיין את המילה קרקע כאי (שטח אדמה מוקף מים) ונקבל תמונה חדשה. נקרא לה אי של ודאות.
עכשיו בואו נדמיין את עצמנו, נתכנס לרגע ונהיה נוכחים על קרקע יציבה בלב ים, בלב החיים שסביבנו.
ננשום ונהיה בוודאות.
רגע, אבל יש אבל… להיות בוודאות זה אומר להיות בנוחות, במובן מאליו, בידוע, לחיות בביטחון, לחיות את החלום ולא להיתקל באתגרים.
מי מאיתנו מכיר מציאות כזאת? לא, אין! אין כזאת. 
אז הנה בא זמן קורונה שבא ללמד אותנו להתבונן אחרת על המובן מאליו. 
 
אז מה בכל זאת יאפשר לנו להעביר את ימי הקורונה בביטחון וברוגע? 
 
יש לי 4 טיפים בשבילכם: 
 
  1. הזדמנות – אנחנו נמצאים בעידן שהכל משתנה. בזמן הזה נפתחות לנו הזדמנויות להתחיל מחדש, להבין, לתקן ואפילו יש לנו זמן להתכונן, ללמוד ולהשקיע.
  2. יצירתיות – אנחנו לא צריכים להיות מוכשרים, יצירתיות היא דרך חיים. עלינו רק לזכור שתמיד יש דרך, אפילו יותר מאחת. הפעם היצירתיות מבקשת מאיתנו ללכת עד הסוף, להיות אמיצים וקשובים לאמת שלנו. הגיע הזמן לשבור תבניות חשיבה. הגיע הזמן לצאת מהקופסה.   
  3. הנאה – אנחנו רק צריכים להחליף את חוט המחשבה וליהנות מהעת הזאת, ממש כמו במשחק, כמו באקסטרים. תנסו, חוסר ודאות בהחלט יכולה לרגש! 
  4. אמונה – האוצר הפנימי. כדי למצוא אותו אנחנו זקוקים לעצמנו. עלינו לפתח את שריר האמונה. אמונה עצמית, אמונה ביקום, אמונה בבורא, אמונה שהכל לטובה. את שריר האמונה מאמנים בעקביות – נחשוב על ההצלחות וההישגים שלנו, על התכונות האהובות בנו, על האיכויות שלנו ועל כל הטוב שבנו! 
 
כדי להקל עליכם יצרתי תרגיל השקפה שיכול לחזק אתכם במצב של אי ודאות. תוכלו למצוא אותו כאן 
Print Friendly, PDF & Email


Call Now Buttonלפרטים נוספים