מסרים מקלפי BE

תחבקי את הילדה שבתוכך

תחבקי! את הילדה שבתוכך

הילדה הפנימית מדברת אליך, היא לוחשת לך ומבקשת תשומת לב, ביטוי, נוכחות, הכרה, סליחה, תמיכה ואהבה. הילדה הפנימית רוצה אהבה עצמית. תחבקי אותה ותקשיבי למסר שהיא מעבירה לך. בתוכה נמצאים כל הרגשות והזיכרונות שחווית בילדותך, אלו שעיצבו אותך לאישה בוגרת. כל המפתחות לתשובות שאת מחפשת נמצאים אצלה, שם בתוך הלא נודע. עלייך לפתח איתה מערכת יחסים כמו אמא ובת. ילדים הם עקשנים אבל הם מזהים אהבה. אהבה מביאה אהבה, לכן היי חמה ומכילה, רכה ועוטפת את הילדה הפנימית שבתוכך, כדי שתוכלי להבין כיצד היא פועלת ועל מנת לנהל בכוחות העצמי הבוגר שלך את השינוי שאת מבקשת.

תחליפי את הספק והפחד בכוחות אמונה חדשים

תחליפי! את הספק והפחד בכוחות אמונה חדשים

בין הסדקים והפרצות נכנס הספק, נכנסים טפילים ופחדים. כל אלה הם דימיונות מעתיד שעוד לא נברא.

זה הזמן להכיר במקורות הכוח שלך ולהתמלא בכוחות נוספים. תלמדי על עצמך ותאמיני – ביכולות שלך, בכישורים, בכוח ובמזל הטוב שלך שמושך אליו אור גדול. בעזרת האמונה את יכולה לברוא מציאות טובה ואיכותית יותר, שתביא לך סיפוק והגשמה.

תצאי למסע של התגלות ולידה מחדש

תצאי! למסע של התגלות ולידה מחדש

הזמן שלך הגיע. עברת דרך משמעותית שהכינה אותך לפרק חשוב בחייך. אל הפרק הזה תצאי למסע שבו, תגלי את עצמך מחדש, תעירי את הכוחות הרדומים שלך, תשעני על החינוך שקיבלת ותשתמשי בניסיון שרכשת. וזאת, למען מטרות נעלות ולמען העבודה הפנימית שלך. כשתצאי אל האור ותרגישי שחרור והתחדשות, שתפי את התובנות שלך כמתנה לעולם.

תובילי את עצמך בערוץ פתוח

תובילי! את עצמך בערוץ פתוח

עלייך לנוע הלאה בדרך שהתחלת או בהחלטה שזה עכשיו קיבלת. תזרמי עם הנהר, אין צורך לפחד ולהתלות על עץ בגדה. הזמן והמקום הם לא פקטור, אלא החוויות שתאספי בדרך. תלכי על הקרקע או תזרמי עם המים, אבל תמיד תתבונני על השמיים הכחולים, תנשמי את האוויר הצח ותני להם להוביל אותך. הכל אפשרי, את רק צריכה לבחור להתקדם ולהיות בתנועה.

תודי על העתיד לבוא

תודי! על העתיד לבוא

הנטייה הטבעית של בני האדם היא לראות את הדברים בחייהם כמובנים מאליהם. הכוח של ההודיה מאפשר לך לראות את גם הדברים הפשוטים בצורה אחרת.

כשאת עוצרת להודות על כל היש שמתקיים בחייך, את בעצם נותנת להם כוח, נוטעת בהם שמחה וערך. חשוב להודות על מה שיש, על מה שאין ועל מה שעוד יבוא. להבין שכל מה שיש לך או אין לך – מדויק לך כאן ועכשיו, ובעתיד לבוא יגיעו אל פתחך מתנות חדשות. כשאת מאמינה בדיוק הקיים ביקום, את מנטרלת את המתח וההתנגדות מהעתיד שלך. את פנויה לקבל בזרועות פתוחות, בשמחה ובביטחון. כשאת מקדמת כך את פני העתיד הוא יגיע אלייך בצורה הטובה ביותר.

תיבני את הבית שלך

תיבני! את הבית שלך

הבית שלך, הוא המבצר שלך – הקירות מגנים עלייך, דלתך מכניסה אורחים ומהחלונות משתקף האופק שלך. אך לא די בביתך הגשמי, אלא עלייך לתת תשומת לב לבית הפנימי שלך. המבנה הפנימי הוא הכלי ואילו האור שנכנס לתוכו הוא התוכן.

לבנה אחר לבנה, תבני לך בסיס איתן, שתוכלי לחזור אליו בכל פעם שאת יוצאת מאיזון.

תעברי עם קטורת בין חדרי לבך ותטהרי את החלל. נקי את הראש ממחשבות מגבילות, תצרי תמונות חדשות בחייך ותעוררי את הרצון והתשוקה שלך לחיים.

תמתיני תני לזמן להיות לטובתך

תמתיני! תני לזמן להיות לטובתך

מרוצת החיים, הטכנולוגיה המתקדמת והעולם החומרי מבקשים מאיתנו למהר, לקצר דרכים ולהעמיס על היממה שלנו. יש לנו הרבה תפקידים בו זמנית. אנו מרוכזות ומתוכנתות לצלוח את המטרות. לכן, כשדברים שתכננו מתעכבים קשה לנו לקבל אותם והדבר יוצר לחץ ועומס רגשי שמקשים עלינו. הקלף מבקש ממך להמתין ולהיות סבלנית. הפעם, את לא צריכה לקחת את השליטה לידייך, את לא צריכה לעשות משהו ולדחוק את השעה. קיבלת זמן במתנה כדי תוכלי להתבונן בדרך שאת עוברת.

תצטלמי תפסי מקום בתוך המסגרת

תצטלמי! תפסי מקום בתוך המסגרת

תצאי אל האור ותכנסי אל הפריים. צאי מהמגירות החשוכות שהתחבאת בהן עד היום. היי נוכחת בהווה כדי שייזכר בעתיד. ״פוטוגנית״ זה שריר שניתן לאמן אותו.

תצטלמי, התבונני בתמונה, מי הדמות שמשתקפת לך, מה היא מספרת לך? מה את רוצה לומר לה? זאת את! את יכולה להתאהב בעצמך דרך תמונות.

תרשי לעצמך ללכת עד הסוף, תחשבי על עצמך, תפני את הזמן, תקיפי את עצמך באנשים שיעודדו אותך ותנועי קדימה בצעדים מתוכננים עד לנקודת היעד שהגדרת מראש. במהלך הדרך והתהליך חשוב שתדמייני את עצמך נחה על זרי הדפנה עם החלום שהגשמת.

תגלי את העוצמה הנשית שבך

תגלי! את העוצמה הנשית שבך

היכולת לנוע בין מצבים היא תכונה נשית שיש בה יתרון מופלא לשרת אותך. מותר לך לבחור – אם להיות חזקה או להרפות, אם להתהלך על עקבים או לרוץ בנעלי ספורט. תמצאי את המינון של הרגישות והעדינות שבך, תקשיבי ללב שלך, תוסיפי יצירתיות ואל תתביישי להשתמש בקסם האישי שלך. עצם היותך אישה, את כל יכולה! 

תחלמי ותתעוררי להגשים

תחלמי! ותתעוררי להגשים

חלומות בנויים מהרצון לביטוי עצמי של התשוקות, המחשבות והרגשות שלנו. יש חלומות קטנים ויש גדולים והם לא אמורים להישאר על ענן – את כולם תוכלי להגשים. עלייך להסכים לצאת מאזור הנוחות, להתבונן מזווית חדשה וליצור את השינוי.

כדי לעשות ולהגשים עלייך להסיר את המגבלות המחשבתיות ולהאמין בכל יכולותייך.

תרשי לעצמך ללכת עד הסוף, תחשבי על עצמך, תפני את הזמן, תקיפי את עצמך באנשים שיעודדו אותך ותנועי קדימה בצעדים מתוכננים עד לנקודת היעד שהגדרת מראש. במהלך הדרך והתהליך חשוב שתדמייני את עצמך נחה על זרי הדפנה עם החלום שהגשמת.

תקשיבי למנגינת לבך

תקשיבי! למנגינת לבך

בתוך הלב נמצא ניגון שרוצה לפרוץ ולבטא את הנפש. אותו ניגון שפורט ומרטיט את לבך. הניגון הזה הוא רק שלך, מיוחד רק לך ומייחד אותך. עלייך להקשיב למנגינה הזאת, איזה רגשות היא מעוררת בך, מה היא מזכירה לך ומה היא מבקשת ממך. תכווני את הצלילים בלבך לכדי ניגון שיצור הרמוניה בין הרוחני לבין הגשמי בחייך. בין חדרי לבך ובין המציאות הסובבת אותך. הניגון שלך דורש את התיקון, הדיוק והמימוש של האני העצמי שלך, אמונה ואהבה.

תתרכזי תזהי את ההזדמנויות שלך

תתרכזי! תזהי את ההזדמנויות שלך

ההזדמנויות נמצאות מתחת לאף. כדי לתפוס אותן עלייך להיות חדה וממוקדת, קשובה ונוכחת. אחרת, ההזדמנות תפספס אותך וחבל.

שימי לב, ההזדמנויות מופיעות בצורות שונות ולפעמים הן מחופשות לאתגרים. כשתזהי אחת כזאת, עלייך להזדרז, לעלות על הסוס ולדהור עליו.

תשחקי צאי להרפתקה חדשה

תשחקי! צאי להרפתקה חדשה

תדמייני לרגע שאת משחקת במשחק קופסה חדש, לומדת את החוקים תוך כדי תנועה, מוצאת גילויים חדשים ונהנית מהזמן שעובר. בדיוק כך, צאי למסע חדש ומשמח, בדילוגים ובלי דאגות. בלי תירוצים ובלי דחיינות. הביאי איתך אינסטינקטים הרפתקניים, היי חסרת מעצורים ועם לב פתוח וטהור, ממש כמו שהיית ילדה קטנה.

תחדשי אנרגיה, חשיבה וסגנון

תחדשי! אנרגיה, חשיבה וסגנון

כשאת במרוצת השגרה לעיתים את נשחקת מבלי לשים לב. עולם כמנהגו נוהג ואת ממשיכה להפעיל את הטייס האוטומטי. תעצרי רגע להוריד ממך את העומס. תקלפי מעלייך את כל המיותר, ובחלל הפנוי הכניסי אנרגיה חדשה לחייך, החליפי מחשבות מגבילות במחשבות חדשות, ותעשי דברים שיסיחו את דעתך ויאזנו את רגשותייך. תנסי לאמץ סגנון אחר לביטוי האישי שלך בדרך יצירתית חדשה.

תאהבי קודם את עצמך

תאהבי! קודם את עצמך

חדלי מלרצות אחרים. את לא צריכה לקבל אישורים או ציון למעשייך. אין צורך לתת משקל למה שאנשים חושבים עלייך – זה מעייף.

להיפך, יש לך אחריות על הגורל שלך, לרגשות, לרצונות ולצרכים שלך. עכשיו תורך לשים את עצמך במקום הראשון. היי נאמנה לעצמך, תחשפי את זהותך האמתית למען האושר שלך. התבונני פנימה ותסלחי לעצמך, כדי שתוכלי לראות את ההשתקפות של אהבתך לעצמך באחרים – "ואהבת לרעך כמוך".

תתקדמי המחר מחכה לך

תתקדמי! המחר מחכה לך

הזמן הולך קדימה, ובכל יום אנו צועדות ליום המחר. כל יום הוא מבחינת הזדמנות חדשה. עלייך להתקדם, להפוך את יום המחר למשמעותי יותר מיום האתמול. תכניסי תנועה לחייך, תלמדי תחום חדש או תפתחי תחביב שעזבת לפני שנים. ההתקדמות הזאת תכניס עניין לחייך. היא תוביל אותך ליעדים חדשים, תכירי אנשים מעניינים ויתאפשרו לך גילויים נוספים על עצמך.

תחשבי על העתיד כעל הבטחה. הכיני תוכנית פעולה ותפעלי מתוך החלטה חזקה וברורה שאת מתקדמת לעבר השליחות שלך. 

תתפתחי תוותרי על הנוח, המוכר והידוע

תתפתחי! תוותרי על הנוח, המוכר והידוע

הגיע הזמן שלך להתפתח ולעלות שלב. הדרך הטובה ביותר לכך היא לצאת מאזור הנוחות. לוותר על המובן מאליו ועל ״האוטומט״. לוותר כדי להרוויח.

עלייך להתחדש ולחדש אנרגיה שתביא איתה חוויות חדשות ומרגשות. לעיתים הן יהיו מאתגרות וידרשו ממך אומץ ומאמץ, על מנת שתוכלי לפרוץ את תקרת הזכוכית שלך. כשתחדלי מלהסתפק במועט וכשתתחילי להתקדם לעבר הטופ, תוכלי להיחלץ מבינוניות ולזכות בסיפוק ובאושר.

תעצרי להבין איך את מרגישה

תעצרי! להבין איך את מרגישה

את צריכה לעצור, לנוח, להשקיט את הרעשים מהסביבה, את השדונים ואת התירוצים שלך. הגיע הזמן לתת מקום וביטוי לרגש שלך.

עלייך להבין כיצד הוא מפעיל אותך. האם את פועלת מתוך שמחה? האם את מיטיבה עם עצמך או מרצה אחרים? איך זה מרגיש לך בגוף? מה היית רוצה להרגיש עכשיו?

תמצאי את הרגש הנכון לך, זה שמרחיב לך את הלב ואת הגוף, וממנו תפעלי.

BE CARDS31

תימצאי! את התשובות בתוכך

המסר הזה הוא משמעותי עבורך. את לא צריכה לחפש מסרים או אישורים חיצוניים. קחי לך זמן איכות, והפעם, תרשי לעצמך להתקלף ולקבל את התשובות הכי חושפניות. הרי רק את יודעת מה הכי נכון עבורך. את יודעת מה את רוצה באמת ואיך את מרגישה. היזהרי ממניפולציות עצמיות, ותעמיקי עד שתרגישי הקלה ושהינך מונחת במקום הנכון לך.

תשתפי! את המתנות והתובנות שקיבלת מהחיים

תשתפי! את המתנות והתובנות שקיבלת מהחיים

בית הספר של החיים נותן לך משובים דרך שיעורים, אירועים, מפגשים עם אנשים, ניסיונות, תובנות, אתגרים והצלחות. בכל יום את לומדת משהו, מתפתחת ומגלה חידושים. עלייך לשתף את העולם במתנות ובתובנות שהשגת ממסע החיים שלך. כך תהפכי למנהיגה שמיטיבה ועוזרת לנשים אחרות לקצר תהליכים, לחיות מתוך חירות פנימית ולראות כיצד האור רוצה להאיר בתוכן. תזכרי, ככל שאת משתפת ונותנת יותר – היקום נותן לך בחזרה.

תעני לקריאה הפנימית

תעני! לקריאה הפנימית

בתוכך נמצא קול שמדבר אלייך. תקשיבי לו, אל תתעלמי ממנו. עלייך להיות נאמנה לעצמך – ברגשות, ברצונות ובייחודיות שלך. רק את יכולה להבין את עצמך.

זה הזמן להתחבר פנימה, להקשיב לפעימות הלב ולהסכים להיות מי שאת באמת. צאי לדרך באומץ וביטחון.

תמזגי להוויה אחת גוף, רגש והיגיון

תמזגי! להוויה אחת גוף, רגש והיגיון

הוויתך תהפוך שלמה כשתמזגי ותאחדי את כל החלקים המפוצלים בתוכך – במרחבי הגוף, הרגש וההיגיון. תאספי אנרגיות משלימות כמו יין ויאנג. תמצאי את הזהות שלך ותבטאי את מי שאת באמת. המיזוג יביא איתו חיבור לאני העמוק שלך ותוכלי לפתח כישורי מנהיגות אישיים. וכשתרגישי שלמה, את תמצאי את השמחה ותוכלי ליהנות מאנרגיה חיובית זורמת ומצמיחה.

תגשימי היי אחראית למימוש הרצונות שלך

תגשימי! היי אחראית למימוש הרצונות שלך

תמצאי את הדרך להגשים את הרצונות שלך. רק את אחראית למימושן. שימי את כל התירוצים והמגננות בצד. תעברי מעל האתגרים שמעכבים אותך ותדעי שתפקידם הוא לבדוק עד כמה את באמת רוצה. אם קיימים בך כוחות מנוגדים למימוש הרצון שלך, עלייך לתת להם תשומת לב ולהקשיב למסר שהם מספרים לך, זאת בכדי להגיע לדיוק הרצון שמתאים לך. שימי לך מטרות נעלות ותגשימי אותן אחת אחת, בקצב ובסדר הנכון.

תחיי תשחררי את התלות והכבלים

תחיי! תשחררי את התלות והכבלים

הגיעה שעתך להיפרד מהכבלים הכרוכים סביבך. בין אם כרכת אותם בעצמך או שהסכמת שאחר יעשה זאת במקומך. תלות  גורמת לנו לחפש חיזוקים במקומות לא נכונים, שאף עלולים לפגוע בנו.

שאלי את עצמך, מי באמת מושך בחוטים?

את לא תלויה בדבר. את בזכות עצמך. את עצמאית, חכמה, אמיצה ובעלת השפעה.

היי בתנועה, חיונית ומוארת. הפיחי חיים בתודעה שלך. חברי את כל החלקים הנפרדים בתוכך ותראי – את שלמה וחופשיה.

תאירי שלחי קרניים של אהבה וחמלה

תאירי! שלחי קרניים של אהבה וחמלה

היי מקור אור דרך אהבה. אהבה טבעית מוגדרת כאהבה שלא תלויה בדבר, כמו אמא לילדים. תאירי דרך האהבה הזאת, תראי את האחר, היי אמפתית, התבונני בסיפור שלו מתוך רצון פנימי שלך, ושלחי קרניים חומלות – קרניים של רוך והבנה. כך תוכלי לפתוח דלתות, להעלות חיוך על הפנים ולהוביל דרך.

כשאת מאירה מתוכך, הקרניים פוגעות וחוזרות אלייך, מאירות ומקיפות אותך בטבעת של אור.

תבקשי עזרה, הבנה ותמיכה

תבקשי! עזרה, הבנה ותמיכה

את אהובה. יש סביבך קהילה תומכת אשר שמחה לתת לך יד. מצאי את מעגלי הכוח ואת חברויות האמת שיהיו הרוח הגבית שלך, שיניעו אותך קדימה וירצו בטובתך. תאפשרי לעצמך לבקש ותקבלי בשמחה עצה טובה, עידוד ועזרה. אינך צריכה להיות גיבורת על, זה הזמן שלך להרפות ולהניח את הראש. את לא צריכה להתמודד עם האתגרים לבד ואל תשמרי אותם בלב. תשחררי. תשתפי את הרגשות שלך ואז תגלי שהעולם עומד לעזרתך. עזרה מגדילה אותך ואת האחר, וכך שני הצדדים זוכים ליצור חברות, כנות ומשמעות.

תנשמי! היי נוכחת כאן ועכשיו

תנשמי! היי נוכחת כאן ועכשיו

כשאת נוכחת ברגע הזה את לא מוטרדת מהעבר או מהעתיד. את נמצאת בבית הפנימי שלך. את במודעות. יש לך עוגן וקרקע יציבה.

גם אם יומך עמוס עלייך ללמוד להרפות ולהירגע. תנשמי נשימה מודעת וסדירה – שאיפה ונשיפה.

היי ערנית, היי שלווה ומרוכזת. תעבדי על האיזון שלך ועל המרחב בין שמיים לארץ. תיהני מהרגע, תחווי אותו במלואו. תרגישי. היי מודעת למחשבות שלך.

הנוכחות תעזור לך להבין להבין שכל מה שאת צריכה נמצא בתוכך מאז ולעולם.

תנסי תחווי רגשות חדשים

תנסי! תחווי רגשות חדשים

כשאת מנסה דברים חדשים את פועלת, כשאת פועלת את מסמנת ליקום שאת רוצה, וכשאת רוצה היקום מתאים את עצמו אלייך. הגיע הזמן להתעורר, לנסות, לחוות להפיח חיים ולגלות רגשות חדשים. עלייך להיות מקורית ואמיצה ולפעול למען עצמך כדי שתגלי את הפוטנציאל הגלום בתוכך.

תתפללי אלוקים שומע אותך

תתפללי! אלוקים שומע אותך

יש לך הזדמנות להתחבר לבורא. הוא מחכה לשמוע אותך. תפילתך יכולה להדהד לעוד שנים רבות. היא אינה חוזרת ריקם. היי בהודיה על חייך ועל כל מה שנקרא אל דרכך. הוסיפי עומק ורוחניות אל חייך ותתרגלי אמונה.

היי מוכנה וערנית לקבל תשובות ומסרים ממקורות חדשים ותשאבי מהם ביטחון. הינך בהשגחה פרטית.

תבחרי את הקהילה אליה את שייכת

תבחרי! את הקהילה אליה את שייכת

תמיד יש לך את האפשרות לבחור את מקומך בחברה, בקהילה או ב"קפסולה" שלך. אנו משתנות ומתפתחות במהלך החיים. לכן, תעטפי את עצמך באנשים שהתפתחותם זהה לשלך, שיש לך מה ללמוד מהם, ליהנות במחציתם ושיש לך את האפשרות לבטא את דעותייך ואפילו להשפיע.

מותר לך לוותר על קשרים או מקומות שלא טובים לך, שלא מקבלים אותך, או שלא נעים לך להיות בקרבתם.

תזכרי כי, אנשים בחיינו הם זמניים, ישנם קשרים בחיינו שתוקפם פג, תשחררי אותם באהבה ותפני מקום לחדשים ומדויקים להתפתחות האישית שלך.

תסלחי תאפשרי מרפא לנפש

תסלחי! תאפשרי מרפא לנפש

הסליחה משחררת, פותחת דלתות ומרפאה את הנפש. ראשית עלייך לסלוח לעצמך, לוותר על ביקורת עצמית ושיפוטיות. אין בך אשמה, אלא אחריות לתקן.

תסלחי לעצמך כדי שיסלחו לך, וכדי שלבך יתפנה לסלוח גם לאחר. לדעת לסלוח זוהי ברכה. היי חומלת, אמפטית ומבינה. נכון, זה מאתגר אך זה יוריד ממך כעסים ומשקל עודף וימלא אותך באנרגיה חדשה.

תשפיעי! מטוב לבך

תשפיעי! מטוב לבך

את טובה. את מוארת ובכוחך להשפיע. תבחרי להשפיע קודם על עצמך, במחשבות חיוביות, בחמלה, בחיבוק. היי נטולת ביקורת והפכי מבינה. תקבלי ותסלחי. תחליפי את הכאב שלך באנרגיה חיובית.

אל תוותרי על הסיפור שלך, התבונני עליו ומלאי את חצי הכוס הריקה. בואי מאהבה. תפני את טוב לבך אל עצמך כדי שתתמלאי בשפע על מנת שתוכלי לתת ולהשפיע. הנתינה תיצור מעגל קסום ואינסופי של נתינה, קבלה והשפעה גם על הסביבה שלך.

תשמחי את פלא הבריאה, שלמה ומיוחדת

תשמחי! את פלא הבריאה, שלמה ומיוחדת

כשאת מתעוררת בבוקר תודי על נס החיים. את נושמת, את שלמה וברת מזל. גם אם את שונה או קצת אחרת, את מיוחדת בדרכך ואין שני לך. תשמחי על מי שאת ועל הדרך שעשית כדי להגיע לנקודה בה את נמצאת. התבונני על היש סביבך והקיים בתוכך. תשמחי ותודי על מתנת הבריאה, הרי כל העולם נברא בשבילך.

תחוללי את השינוי מתוך עוצמה

תחוללי! את השינוי מתוך עוצמה

שינוי הוא הזדמנות. וכל הזדמנות היא מתנה. לעיתים השינוי יגיע מתוך קול פנימי שידריך אותך, לעיתים יופיע כמזל הנקרא בדרכך ולעיתים השינוי יגיע מתוך אתגר שתצטרכי לעבור. עלייך לחבק את התהליך, להתחבר לגיבורה שאת ולחולל את השינוי מתוך עוצמה פנימית. התחברי לדרך ותביני שהכל קורה לטובתך הנעלה ביותר. עוצמה טמונה במערכת האמונה והביטחון שלך בעצמך. השינוי מבקש לגלות בתוכך פוטנציאל שטרם מימשת, ומעלה אותך למדרגה הבאה שתוביל אותך להגשמה אישית.

תחייכי היי מאושרת מבפנים

תחייכי! היי מאושרת מבפנים

החיים הם עכשיו, קורים בהווה וכל רגע נברא עבורך מחדש. הדרך לנצח כל רגע היא להיות בשמחה, שביכולתה לרפא כל כאב, היא משחררת ומאפשרת לך להתעלות.

השמחה היא נקודה פנימית, שרק את יכולה לשלוט בה. מצאי בתוכך את השמחה הרוחנית – היא החשובה באמת. היא זאת שתשפיע עלייך פנימה והחוצה. בשונה משמחה גשמית שהיא זמנית ותלויה בדבר.

תתעקשי תנהלי משא ומתן למען מטרותיך

תתעקשי! תנהלי משא ומתן למען מטרותיך

את רוצה משהו? תשיגי אותו. יש יותר מדרך אחת להגיע אליו. מה ששלך – שלך!

תלמדי לדבר. לבקש, להתעקש, לסמן ליקום שאת רוצה. את צריכה להשמיע את קולך, ורבות הן הדרכים.

היי את שמושכת בחוטים. מותר לך לא להסכים, מותר לך לחשוב ולתת תשובה מאוחרת. מותר לך גם להתחרט. תתכונני ותנהלי את השיח באסרטיביות. היי ערה לחולשות שלך. תלמדי את הרווח שיבוא לטובתך דרך גמישות והסכמה.

תתאהבי במי שמרגיש את לבך

תתאהבי! במי שמרגיש את לבך

אהבה אמתית היא קבלה והכלה מוחלטת ללא תנאים. היא משוחררת ואינה תלויה בדבר. אהבה כזאת מרחיבה את הלב. שם היא שוכנת. תאהבי את עצמך, תאהבי אחרים ותתאהבי באלו שמרגישים את הלב שלך, רוצים את קרבתך ומקבלים את כל מה שאת מביאה איתך.

מי שמרגיש את לבך אוהב אותך כמו שאת, ללא אינטרס. הוא רואה אותך, מרגיש אותך ואת רצונותיך ולא מחפש את הרצונות שאת ממלאת עבורו.

תנוחי תני מקום לאחרים

תנוחי! תני מקום לאחרים

תקשיבי לגוף שלך. הוא מבקש מנוחה. את לא צריכה לקחת על עצמך מטלות נוספות. שחררי את עצמך גם ממחשבות טורדניות. תעברי ותעבירי הלאה. תלמדי להאציל סמכויות, לפנות מקום לאחרים שיוכלו להשתלב במקומך.

את תרוויחי פעמיים. כשתאפשרי לאחרים להיכנס לנעלייך, ולוותר על השליטה, האחריות והמושלמות, תוכלי לתת משמעות לעשייה של האחר ולחזק את בטחונו. תשאירי מרחב פתוח ותני לדברים לקרות ללא התערבותך. את תופתעי לגלות שהמציאות ממשיכה להתקיים כך או אחרת.

תסמכי על האינטואיציה שלך

תסמכי! על האינטואיציה שלך

יש לך מתנה. אינטואיציה היא הדרך שלך להתחבר אל המקור ולקבל ידע ממקור אחר. תוכלי להתייחס אל האינטואיציה כאל השראה או כאל ידיעה פנימית. את לא צריכה להפעיל חשיבה מושכלת. עלייך לנהל דיאלוג פנימי ולהרגיש את הדברים. גם אם אינך יכולה לראות זאת בעיניים גשמיות, או שהמידע לא הגיוני למציאות חייך, אל תתעלמי. עלייך להאמין ולסמוך על הקול הפנימי שמדבר איתך. מותר לך לשאול שאלות, לבקש סימנים נוספים כדי לאמן ולחזק את עוצמת הידיעה.  תזכרי ש״תחושת הבטן״ שלך תמיד צודקת.

תנקי! את האבק מחייך

תנקי! את האבק מחייך

הכלי שלך רוצה למשוך את השפע, לכן עלייך להכין ולמרק אותו. הגיע הזמן לעשות סדר וניקיון. ניקיון חיצוני מביא לניקיון פנימי וההיפך. תפני את הישן והמיותר בחייך. תשחררי את העומס המודחק בך. תשתחררי, אין צורך להתעסק ולחפור בו. תיפרדי ממנו בתנועת יד שמנקה את האבק מהמדפים, כך שאנרגיה חדשה וטהורה תכנס לחייך ותוכלי לנשום לרווחה, להרגיש קלילה ולהאיר.

תזדקפי הסירי את משקל העבר

תזדקפי! הסירי את משקל העבר

תני לעבר להישאר בעבר. המשא שאת סוחבת על גבך מיותר. הסירי מעלייך משקל עודף של מחשבות, רגשות ואירועים. תרפי מהם. הם לא משרתים אותך יותר. תחדשי את האנרגיה למציאות שאת נוכחת בה היום.

תתיישרי. יש לך גב חזק! תדאגי לתנועות גוף נכונות, יציבות ואיזון. תזדקפי. הרחיבי את כתפייך ופתחי את בית החזה לנשימה חדשה. היי גאה בהישגייך, בניצחונות הקטנים והגדולים בדרך שעברת.

תצרי תבטאי את עצמך. היי השראה

תצרי! תבטאי את עצמך. היי השראה

ביטוי אישי מתחיל מהקשבה למחשבות שלך שיוצרות בתוכך את רגשותיך. רבות הן האפשרויות לבטא את עצמך דרך יצירה – כתיבה, צילום, ציור, פיסול, חשיבה רעיונית ועוד. תהליך היצירה מאפשר לך להתמקד ברגשות כדי שיקבלו נוכחות וביטוי בחייך ועל מנת שיגיעו לכדי איזון. תוכלי להתבונן בתוכך טוב יותר ולהשקיף על העולם מזוויות חדשות. התוצר המוגמר של יצירתך יפתח לך ערוץ לחיים בעלי משמעות. את תוכלי להוות השראה לסובבים אותך – בעבודה, בזוגיות, בהורות ובחברה. ליצירה שלך יש כח מניע להאיר, לחבר ולהשפיע.

תלמדי לחיות בתודעה של התרחבות ושפע

תלמדי! לחיות בתודעה של התרחבות ושפע

התבונני סביבך בטבע הפורח ובעולם הגדול – המציאות מלאה בכל טוב ומחשבה יוצרת מציאות. הסירי ממחשבותייך את ההגבלות, הפחדים, הספקות והביקורת העצמית. במקומם, עלייך לגלות אומץ עבור כל רצונותיך ולהכניס אור, אהבה, בטחון ואמונה. תתמקדי במחשבותיך על כל מה שכבר יש לך ועל כל מה שעושה את דרכו אלייך. זמני את השפע ותדאגי להכין את הכלים הנכונים שיקבלו את מבוקשך.

יש לך אחריות לפתוח את נתיבי השפע לזרימה קבועה בחייך וליצור בעולמך מציאות של מימוש בכל התחומים. תורת השפע מלמדת אותנו נתינה וקבלה – כניסה והוצאה של ידע, כסף, אהבה. ככל שניתן – נקבל – בחומר וברוח. עליך להיות בשני הצדדים על מנת ליצור איזון בחייך ולמשוך אלייך שפע מתמשך. כשאת נותנת ומקבלת עשי זאת בשמחה, בכבוד, בהערכה ובהודיה. תיהני מהשפע שכבר קיים בחייך, כדי שעוד הרבה ממנו ירצה להגיע אלייך. ותזכרי, הכל אפשרי!

תאמיני! ביכולות ובכישורים הטבעיים שלך

תאמיני! ביכולות ובכישורים הטבעיים שלך

היכולות והכישורים שלך הם המנוע שלך להצלחה. נולדת איתם והם אלו שהופכים אותך למיוחדת. תאמיני בהם והיי מודעת לקיומם.

כשתבחרי להעצים ולפתח את הכישרונות המולדים שלך את תצליחי להתגבר על מכשולים ולשמור על אנרגיה חיובית המניעה לפעולה, בכדי לממש את הפוטנציאלים הגלומים בך. תני להם משמעות וחשיבות בחייך כי באמצעותם את שליחה של אור.

תפרגני תתבונני בעיניים טובות

תפרגני! תתבונני בעיניים טובות

יש ביכולתך אפשרות להשפיע על עצמך ועל הסביבה באמצעות פרגון. כשאת מתבוננת בעיניים טובות, במבט של חסד ואהבה העולם כולו נראה אחרת.

בעזרת מילה טובה, לעצמך ו/או לסביבה את יוצרת רגשות מאוזנים. כשאת מפרגנת את מזרימה אנרגיה חיובית, פותחת ערוצים ומפעילה כוחות לעשיה והתחדשות.

הכל מתחיל בראש, לכן תתמקדי בחשיבה חיובית. אחר כך תדברי את המחשבות בקול רך ונעים – תבחרי במילים ראויות המכבדות אותך והמיטיבות עם הסביבה, כאלו שנותנות כוח, משרות שמחה ובטחון.

קדמי בברכה ובאהבה את עצמך כי יש בך כוחות ויכולות שהעולם זקוק להם.

תשחררי את הדמעות

תשחררי! את הדמעות

הדמעות שלנו נולדו יחד איתנו, עם הנשימה הראשונה שלנו כשיצאנו לאוויר העולם. בכי הוא מנגנון טבעי ולכן אל לך לעצור את הדמעות. היי טבעית, אנושית והביעי את רגשותייך: עצבות, שמחה, התרגשות, געגוע, כאב, פחד, לחץ, מצוקה או כל רגש אחר. הדמעות מאותתות לך שאת חיה, שאת מרגישה את הרגע.

בפעם הבאה, כשתשחררי את הדמעות תרגישי חזקה. אז תגיע הקלה ותהיה לך האפשרות לראות ולחשוב בבהירות על העולם שלך, כדי שתוכלי ליהנות ממנו.

תקבלי הכל לטובה

תקבלי! הכל לטובה

לפעמים אנחנו מקבלות תשובות שלא תואמות את הציפיות שלנו. לא תמיד הכל מסתדר לנו כמו שחשבנו שיהיה. יש דברים נסתרים מהעין, שכרגע לא נוכל להבין כיצד הם פועלים לטובתנו. שימי את מבטחך ואמונתך שהכל מסתדר לטובתך הגבוהה ביותר, את מובלת למקום הנכון בזמן המדויק לך.

תרימי את הראש את מלכה עם כתר

תרימי את הראש! את מלכה עם כתר

ההתמודדויות מאחורייך. הזזת את הבינוניות מחייך וניצחת את הכל. כעת עלייך להתגאות. הזדקפי, הרימי את ראשך ותזכרי שהכתר מונח עליו. צעדי לאט ובבטחה. כנסי את כל הוויתך לאצילות ולהתרוממות רוח ותראי כיצד כל העולם מברך אותך.

להיות מלכה מחייב אותך לאחריות אישית ולכן עלייך להעריך את עצמך. לדעת מי את באמת ומה את רוצה. תבססי את מעמדך ותשמרי על כס המלכות.

תשני את נקודת המבט

תשני! את נקודת המבט

דרך נוספת לשנות נקודת מבט היא לנסות להיות לרגע אחד דמות אחרת ולהתבונן דרך העיניים שלה כדי לעורר ולהזיז את התודעה ולגלות השקפה חדשה. הפעם נדרשת ממך התבוננות ממקום אחר, לחשוב מחוץ לקופסה ולשנות הרגלים. זה הזמן להעביר את כפתור המצלמה ממצב אוטומט לידני. אולי תאלצי להתרחק כדי להתבונן על התמונה מזווית רחוקה, או שאולי תאלצי להתקרב כדי לראות ולהתפקס על הפרטים הקטנים.

תרקדי תרשי לגופך להשתחרר

תרקדי! תרשי לגופך להשתחרר

ריקוד הוא שפה. דרך להביע את עצמך. שילוב מוזיקה ותנועה יכול לשנות את תדר האנרגיה שלך. התנועה של הגוף מאפשרת להיות בעולם אחר. תרגישי חופשיה לרקוד קודם עם עצמך, מול המראה. הניעי את כל חלקי גופך, כאילו את מפרקת ומרכיבה אותו מחדש. כשהגוף גמיש גם המחשבה נהיית גמישה. שחררי עצמך ממעצורים ותעוררי אנרגיה חדשה. אם את מתקשה, דמייני עצמך כדמות אחרת בתפאורה אחרת, ממש כמו בהצגת תיאטרון. תוך כדי תנועה, זמני אלייך מחשבות חדשות ותפליגי איתן עד שתגיעי לחוף מבטחים.

Print Friendly, PDF & Email
Call Now Buttonלפרטים נוספים